a thousand thanks :)

Tuesday, March 6, 2012

berkesan

bersembang-sembang kosong sememangnya mendatangkan hasil. hasil yang bila mana kita berada didalam keadaan yang dihimpit-himpit, terasa kosong seketika. aishh, jumaat ni sekali lagi aku akan menjejakkan kaki diperkampungan nun disana. hanya untuk menemani sahabat dekat yang keseorangan (baik tak??) so, class selama 2 hari akan aku tinggalkan (manfaat kan sangat masa aku?)

oke straight to the point

mengira-ngira umur, menyedarkan lagi (dua puluh satu) bukan angka kecil. ada dua nombor di situ. dan initialnya 2. jika ditambah-tambah, bakal jadi semakin berusia. pembentukan tangga pertama aku di takat mana? misi aku ke hadapan bagaimana? kefahaman aku bagaimana? 'business' aku bagaimana? kerja aku? anak-anak aku? gulp gulp

peluh kecil.ini seriussssss.

No comments:

 
Copyright@ LALALA all rights reserved :)