a thousand thanks :)

Friday, July 29, 2011

secret save behind the pretty smile .


maaf lah .
walaupun bukan aku yang patut lafazkan tu .
kata maaf tu dah terlalu senang bagi kau .
sampai kau sendiri taktahu makna .
yang kau tahu . maaf maaf dan maaf .

aku dah penat ,bosan
untuk dengar maaf yang tak bermakna .
maaf yang kosong .
maaf yang bukan dari hati .

just diam kan diri

soalnya hati .




masih tiada hati untuk mencurah .
masih kosong .
critical sick .
pergilah jauhjauh .


//benci betol kalau demam ney :(

Tuesday, July 26, 2011

buang yang keruh , ambil yang jernih :)


semua nya .
telah aku lupakan .
segalanya .
dah pun aku tinggalkan .
lari dan teruskan berlari .

aku harap bukan kau yang berada didepan .
bukan kau yang selalu dalam fikiran .
aku tak ingin . tak perlu .


live kill -.-

Monday, July 25, 2011

sailormoon :)


aku tahu aku tak dapat ikot jejak kau .
tak boleh pakai baju macam kau .
tak boleh cantikcantik macam kau .

tak payah nak bangga just sebab pakai
baju harga mahal .
better biar harga maruah diri kau tu yang
patot kau jaga dan kau kisahkan .

untuk aku ?
aku hanya suka jalan dengan cara aku .
buad apa saje denga cara aku .
dan tepat dengan apa yang aku pegang
dan patuhi selama ini .
i just love being myself :)

Friday, July 22, 2011

says something .


thanx for everything syg .
thanx buat harihari aku lebih indah .
macam mana pun nanti .
aku takkan bagi hati .
aku akan cuba jadi segalanya untuk kau .
hanya untuk hidupkan kegembiraan kau .

walau jauh mana kita berpaksi .
walau jauh mana kaki melangkah .

aku janji ~

Thursday, July 21, 2011

jar of heart


pernah aku duduk membingung
dan berfikir .
boleh tak kau menoleh dan
pandang aku lagi ?

ya . hanya itu permintaan aku -.-

Wednesday, July 13, 2011

just stay


bunyi .
terus dari senjakala .
sepanjang malam .
can't fall asleep .
sebab fikir kau .
dan tengok bayangbayang kau .
tengok kau dalam kenangan .
dah cukup .

semua kesedihan aku terbang pergi .
diam berdiam diri .
aku berkata pada diri aku .
aku tidak mahu sekalikali mahu kau pergi .
tetap lah berada dalam hati .

aku akan kunci hati aku .
simpan dalam poket .
so , please stay syg =)

i need delete button please

kau tak pernah sebut tentang nya .
aku tak pernah pelajari nya .
asalkan aku berusaha .
ia akan jadi perkara mudah .

semakin hati bersakit .
semakin buat diri ini kasihan .
semakin kerap aku tengok .
semakin gila fikiran .

senyumla selalu wahai....

Tuesday, July 12, 2011

most welcome sayang .

tolong kunci kan hati kau .
untuk aku .
sebolehnya .


i do .i love u too .
**qifania**

Friday, July 8, 2011

got it !!




kalau aku cakap aku dah penat mencuba nanti .
masa tu aku dah terlalu penat mencuba .
dan aku taknak cuba lagi.

better angkat kaki dan pergi.

kau tak pernah ucapkan jumpa lagi .

cinta bodoh yang tidak beerti .
tolong jangan pinggirkan aku .
pernah aku duduk membingung dan
berfikir semula .
tetapi tetap tidak mahu berhenti .
kata orang semakin tinggi
matlamat ditetapkan ,
ianya semakin baik .


look forward =)

Tuesday, July 5, 2011

tuesday suck .

kesejukan .
sampai kapan mulutmulut itu akan terus bercakap ?
dan memang dah menjadi tradisi .
bila dah tiada mula mencari .

pelbagai alasan .
pelbagai pujukrayu .
maaf .
aku bukan seperti dulu .
manusia mampu menyimpan satu sejuta rahsia
disebalik senyuman yang seindah suria .

dan itulah aku .

Monday, July 4, 2011

first day

dan pada hari ini .
aku kebosanan .
berada didalam bilik sejuk ini .
menantikan kepastian .
dengan perut yang sudah lama minta di isikan .

ya allah .
berikan aku kekuatan .
untuk menempuhi harihari yang mendatang .


aminn ~
Copyright@ LALALA all rights reserved :)