a thousand thanks :)

Friday, March 23, 2012

Pendam diam saja di sana.

nak jadi macam tu.
nak jadi macam ni.

kenangan lurus disengetkan. yang dah lama disingkapkan. yang dah terkubur dipersoalkan. nak salah kan siapa? diri sendiri? hati? muhasabah lah diri.


setiap manusia ada pengalaman, ada kenangan, ada kisah silam yang manis yang pahit. yang sakit yang suka. berteguhlah pada satu. apa kau ingat ni movie boleh previous sesuka hati? tak perlulah nak porak peranda benda yang dah jadi.

buat diri, jangan cicir apa yang dikendong, kelak yang tinggal hanya kenangan.

2 comments:

Copyright@ LALALA all rights reserved :)