a thousand thanks :)

Tuesday, May 7, 2013

Walhal.

Masing-masing nak tunjuk handal.
Itu salah, ini betul.
Itu menipu, ini main kotor.
Kan sesama melayu.
Jangan bergaduh, jom jabat tangan.
Sebelum orang lain pegang, rumah kita sendiri.




Malaysia tanah air ku....
lalalala.....

Monday, April 22, 2013

Normal? Tak


Pergi main jauh-jauh.
Bukan aku tak nak bukak pintu, cuma aku tak nak diganggu.
Sekian

Wednesday, April 10, 2013

Suka aku, suka semua.

Hari ni hari best.
Hari gumbira-gumbira.
Hari penat 3 tahun.
Hari yang agak buat aku terkilan.
Terima kasih yang bagi semangat.
Yang bagi sayang.

Alhamdulillah..
Konvokesyen Ke 7 Politeknik Muadzam Shah
09 April 2013

Saturday, April 6, 2013

L.O.V.E












Muhamad Hariz bin Ahmad Zawawi.
My Hero, My Zombi..

Wednesday, February 27, 2013

Itu warna.

Sekarang dah mula bosan.
Semoga segala pahit ini akan dibalas dengan kemanisan.
InsyaAllah.
Setelah mungkin bertahun aku kejar apa yang aku mungkin tak pernah impikan, sebenarnya aku telah tinggalkan apa yang aku pernah ada.
Tapi mungkin itulah pengorbanan yang tanpa sedar, telah aku lakukan.


Nah. Warna - warni kehidupan, aku. Kot.

Saturday, January 26, 2013

bla bla...

Tadi tengok buletin utama.
Radio pun putarkan berita yang sama.
Sedih, tumpang simpati.

Kadangkala aku kurang faham
Kenapa ada manusia yang sanggup membunuh, menculik, mengeji, menghina.
Bukankah kita ni sesama manusia?



Copyright@ LALALA all rights reserved :)