a thousand thanks :)

Wednesday, February 29, 2012

cuba

dah setengah jam aku duduk depan monitor ini.
dah setengah jam jari aku cuba untuk mula mengetuk papan kekunci ini.

dah lama.

dah macam-macam yang berlari-lari anak dalam kepala otak aku ni.dah macam-macam yang berlaku 'keliling aku' kebelakangan ini.

nak aku contengkan di sini, nak aku coretkan dengan perkataan di sini. nak aku ceritakan dengan perasaan kat sini. tapi apa pun tak keluar. kecuali muka kau.


p/s: taknak dah. tolonglah bodoh.

No comments:

Copyright@ LALALA all rights reserved :)