a thousand thanks :)

Tuesday, March 13, 2012

dari sini ke sana

amat memenatkan. oke, ada banyak benda nak diceritakan. dah macam-macam dalam fikiran. aku nak kongsi tentang perjalanan 'jauh' aku bersama kawan. muadzam->kuantan->kl ->perak (sangat sihat kan?). rasa macam dah berhijrah. tapi disebabkan kepala aku yang macam dah dihempap batu, jadi aku terpaksa simpan dulu.

t e r l a l u b a n y a k

sedikit ucapan terima kasih dialam maya ni aku ketengahkan untuk insan-insan yang membantu aku dan kawan semasa di 'tempat asing' tu. betul lah sesetengah orang kata, kita akan dibantu kalau kita pun saling membantu. ada sedikit rasa kegembiraan yang muncul jitu :D

kalau yang indah cepat je berlalu.

kan? :(

No comments:

Copyright@ LALALA all rights reserved :)