a thousand thanks :)

Monday, March 26, 2012

pengisian.

hari ni ada sesi fotografi. gambar satu kelas, happy je semua. yelah, dah tak lama kan. tadi ada sesi luahan bersama dengan miss yang comel. banyak dia bagi, dia luahkan, dia sampaikan. terharu adalah sikit. mungkin sebab kelas kami akan berakhir sudah dengan miss. dua minggu je lagi. lama lagi? takla.

satu ayat dia yang buat aku terpana

"jodoh, ajal maut di tangan tuhan. kalau dah bertemu, dah sampai semua tu kita takkan lambat walau seminit pun"

betul kan? sama-sama lah kita muhasabah diri =)

ni sesi menggedik dalam lab tengah hari tadi, yang belakang tu extra je. kuikui

No comments:

Copyright@ LALALA all rights reserved :)