a thousand thanks :)

Thursday, January 12, 2012

membahagiakan orang lain.

"jika orang lain berasa gembira kerana kegembiraan kita, maka berlipatgandalah rasa kegembiraan itu".
{Plato}
aku masih di sini. di kolej kediaman indah yang terkandung wajahwajah kengkawan yang aku sayangi (intro bungaaaa habis). tahutahu aje lah, kawankawan memainkan peranan yang penting jugak untuk buat aku bahagia. haha (ayat nak mengampu ney, bagi tangan baru tau!)

oh ini bukan salah kawan. ini salah diri sendiri. omputeh kata 'fail to plan'. alamak,masalah!

lets keep the remaining of the story to my own-self. as a 'dead weapon' to me to push myself to the limit & as a reminder that i've to work hard this semester. lesson learn well from the previous pointer (tunjuk muka hampa sekali). jangan mainmain angin dengan dunia sekarang,kelak kau akan melayang bagai taufan Tornado. eh.(dah over ney)

aku tidak berhajat untuk membebel panjang. kerana hati span aku sudah tidak mampu menanggung beban di hati. nanti jadi drama cries blood Kassim Selamat pulak. haha

rindu pulak kt kawan2 lama aku ney..sobsob

No comments:

 
Copyright@ LALALA all rights reserved :)