a thousand thanks :)

Monday, January 16, 2012

bla bla bla kosong -.-

Aku tak suka apa yang tengok semalam .
Aku tak minat langsung . kalaulah ada yang faham perasaan aku .

Aku sedih, aku rimas, aku takut, aku loser .

Aku sedih. Aku ingat aku akan sedikit happy bila keadaan dah macam tu . Tapi tak . Terlalu banyak persoalan yang nak aku campakkan. Yang aku tahu memang takkan terjawab.
Aku bangun pagi ini, aku sedar yang otak aku kosong .Tak selaju seperti harihari sebelum ni. Fikiran aku stuck dekat satu benda je .

Satu benda, kosong, sangkut .
Satu benda, kosong lagi .


Aku loser kah, atau loser kah aku ?

No comments:

Copyright@ LALALA all rights reserved :)