a thousand thanks :)

Tuesday, January 17, 2012

kehilangan yang telah hilang .

Kelipkelip detik saat jam digital di kaca monitor laptop aku ini, tak sama deras dengan kerlipan mata aku . mata dah berat, tapi aku taknak berlena terlalu lama . menunggu perkara wajib datang . terlalu menyeronokkan bila class pagi je hari ney . (sorak ramairamai)

aku tongkatkan dagu dengan 2 penumbuk kiri dan kanan. Merenung pada entah apa yang aku renungkan. Semakin jauh renungan, semakin hilang aku dalam ruang itu. semakin aku sakit . kawan dah lama lentok . aku ? Tersasar. Berselerak. Kadangkadang aku menginginkan kehilangan. Aku ingin hilang ke dalam apa yang telah aku hilang. Bukan aku yang hilangkan.

sedikit terasa bila kawan sekadar bercakap tapi dengan nada yang sedikit mengejek. bukan salah kawan atau perasaan, cuma ia tak dapat dielakkan. so aku ? diamkan diri walaupun sedikit pedih.

p/s:maaf, tapi boleh tak jangan ungkit benda yang dh lepas tu depan aku lagi ? dulu manis,sekarang dah takda rasa. (aku taknak tarik muka depan kawankawan aku)

No comments:

 
Copyright@ LALALA all rights reserved :)