a thousand thanks :)

Tuesday, January 10, 2012

love that never leave -.-

kadangkadang sentimental juga perlu.
apa akan jadi kalau semuanya tak berlaku ? aku harap sangat aku ada something kind of power that can previous back the time . kau tengok dengan mata,tengok luaran..dalaman?
aku harap sangat semua ney tak berlaku .

Entah kenapa,aku selalu memujuk hati yang digamit rasa duka kebelakangan ini. oh hati, adakah aku terlalu mengejar dunia duhai hati. ya..itu seakan jawapan yang tepat. aku begitu lemah nak mendidik hati supaya terus bersabar. tersungkur lagi diri dalam kedustaan yang diciptakan sendiri. maafkan aku, seringkali membuat kau down setiap kali kau berusaha. aku tahu aku LEMAH! hug please ? sobsob..

indah jika kau tahu apa yang aku rasa :/

No comments:

 
Copyright@ LALALA all rights reserved :)