a thousand thanks :)

Sunday, October 30, 2011

Ngeks :p


walaupun baru bersapa dilaman sesawang ,dah mampu buat aku tersenyum lebar sampai ke telinga .adakah aku terlalu over superduper happy bila masih lagi berada didalam fikiran ? maybe hanya nak release tension ? (menimbulkan perasaan yang kurang enak)

setelah sekian lama aku tercaricari sumber kekuatan ,setelah berkalikali memohon pada Dia untuk hadirkan 'seseorang' itu . kau tahu ,hati aku sekarang mula mengalami musim . musim yang pelbagai . walaupun dalam keadaan aku berdiri seorang diri . maknanya itu apa ? mungkin terdetik jugak 'you always have my shoulder when you cry'

bukan nya aku bergembira diatas kesedihan seseorang . just kegembiraan datang tanpa diundang dengan ramahnya .harus aku salahkan siapa ? hati atau perasaan ? sesungguhnya Allah selalu menguji kita , bagaimana untuk menyayangi ,untuk merindui dan untuk menghargai . Alhamduliillah .

No comments:

 
Copyright@ LALALA all rights reserved :)