a thousand thanks :)

Tuesday, October 4, 2011

cantik .

big fans of yuna&hana tajima

aku mahu senyum setiap hari .
Cantik itu subjektif .aku rasa cantik ,kau rasa tidak .
Entah .Biarkan ketetapan jodoh menjawab mungkin ?
Ya ,tetap saja pilihan Allah itu yang terbaik .

Biar tak cantik ,asal sedap mata memandang .Biar tak cantik ,asal sejuk hati mencinta .Biar tak cantik ,asal suci akhlak dijaga .Biar tak cantik ,asal aib aku dipelihara .Biar tak cantik ,asal ibu dan ayah dikasihi segenap hati .Biar tak cantik ,asal bahagia mendakap bahu ,berpimpin tangan menuju syurga ,insyaAllah .

aku seorang perempuan .Mampukah aku mempraktikkannya atau sekadar manis di bibir menjadi teori ?

p/s sibuksibuk menjaga rupa ,biar akhlak kita selari dijaga juga .

3 comments:

Amirah Jafri said...

yuna + hana tajima memey lawaaa ! hehe

Unknown said...

i love this entry dearrr ;)

fatinaina said...

thank you :)
i love this entry too .

 
Copyright@ LALALA all rights reserved :)