a thousand thanks :)

Monday, October 31, 2011

'expect the unexpected'

seperti biasa ,kelamkabut .ke sana sini .macam kucing hilang anak (eh ?) sedangkan aku tahu ,aku perlu bertenang .

banyak kali aku bisikkan 'sabar,sabar' .nyata,sabar hanya lah di bibir puan sabariah .tak masuk dalam hati ,langsung (sedih) hingga ke suatu saat ,bila aku terasa sukar benar mahu meresapkan sabar di dalam hati .

aku menangis .ya ,dengan bersungguhsungguh menangis .*hati berkepingkeping* .nasib baik kawan sebilik tiada bersama .

aku tahu aku tak boleh marah .aku tahu aku perlu sabar .yet masih sukar nak mengaplikasinya dalam perlakuan hingga semuanya been throw out like heavy rain .tibatiba teringat katakata seorang insan .aku perlu lepaskannya .

No comments:

 
Copyright@ LALALA all rights reserved :)