a thousand thanks :)

Friday, October 28, 2011

it's better if you don't understand -.-

kalau kau rasa kau tersangkut di tengahtengah laut ,
aku akan belayar seluruh dunia untuk cari kau .
dan kalau kau lupa betapa bermakna nya kau pada aku ,
aku akan ingatkan kau tiaptiap hari .

mereka berpendapat kawan baik boleh baca hati kita . walau kita tak bercakap sepatah ayat pun . so , read mine . berapa ramai pun yang keluar masuk dari pintu hati kita , kawan baik tetap bertakhta . in the clouds and clear day . itulah kekuatan persahabatan . like a song that i loved so much , "Count On Me - BM " .

banyak ayat yang aku nak aturkan untuk kau .
banyak story yang nak aku kongsikan sejak beberapa hari ney . the tragic things i must say . i'm sorry heart . hope kita kawan selamanya .

you can count on me ’cause i can count on you .

No comments:

 
Copyright@ LALALA all rights reserved :)