a thousand thanks :)

Monday, October 3, 2011

everyone has a dark side .

title macam caption Dr Hyde and Mr Jeckyl .gabra nak tulis .

aku kenal siapa aku .
aku tahu tinggi rendah aku .aku tahu cacat cela aku .
aku tahu cerita defect aku akan jadi satu tanggungan untuk kau .untuk kau pikul beratnya yang tak mungkin mampu aku imagine .nak perbetulkan budak bermasalah ,budak menangis lemah jiwa .

aku yang harubiru & kau yang macam perfect wash dinamo blue .walaupun berkali aku suruh kau move back ,angkatlah white flag tinggitinggi .supaya aku tak tengok kau suffer later .still kau tetap dengan karekter macam pak pacak ,yang pegang bendera repair jalan ,tegak tak berkalihkalih dengan statement kau tu .
walaupun entah berapa juta kali aku repeat on the same thing ."move back,live well & dont choose yell".sampai ke sudah ,tak larat aku nak tekan replay button kat mulut aku .

thnx untuk si pengambil gambar :)

No comments:

 
Copyright@ LALALA all rights reserved :)