a thousand thanks :)

Thursday, February 9, 2012

malam ini malam emo =.=

kiranya dah berapa kali aku terpaksa menghapuskan sisa-sisa perasaan. macam pungguk rindukan bulan. macam lautan dan daratan. fikir banyak kali, tafsir diri sendiri. bila dah jadi memori, sepatutnya aku tak perlu kenang kembali.

aku amat bersyukur atas segala nikmat yang Dia bagi kat aku. susah senang,jatuh bangun, tawa nangis, aku amat bersyukur. Alhamdulillah. untuk insan-insan yang ada disisi, yang sentiasa menyayangi. sila sisip kemas yang aku betul-betul menghargai semuanya.


kawan-kawan, keluarga, dan juga insan yang tersayang&tercinta&yang dirindui selalu, kalau boleh aku bahagikan hati ini, sudah pasti aku lakukan. supaya kalian tahu bagaimana aku betul menghargai setiap hadirnya kalian dalam hidup aku.

emo?

kan dah cakap tadi malam ni malam emo. terima kasih. jom ikat bahagia ramai-ramai :D

No comments:

 
Copyright@ LALALA all rights reserved :)