a thousand thanks :)

Wednesday, November 9, 2011

choose to be happy .

Hidup bukanlah suatu tujuan ,melainkan perjalanan ,so..nikmatilah .Hidup adalah anugerah ,belajarlah untuk menerima .

Hidup ney kadangkadang macam pertandingan ,kita lah yang harus menangkan .Hidup juga macam tugas ,pandaipandai lah kita selesaikan .dalam setiap kehidupan pasti juga terselit keindahan .belajarlah untuk bersyukur .

Time runs like a jet plane .tolong ingatkan aku untuk aku menggunakan masa aku wisely dan supaya aku mampu memberikan yang terbaik for everything yang aku buat .mengingati bahawa Allah selalu ada ,dan aku bersyukur untuk setiap hari yang aku tempuh and for days yet to come .


kerja semakin menuntut pengorbanan .semoga cinta aku tidak terkorban .hanya beberapa langkah saja lagi .

SEMANGAT!
 
Copyright@ LALALA all rights reserved :)