a thousand thanks :)

Thursday, November 10, 2011

bebelan seorang ?

aku tak tahu kenapa lately ney aku nak sangat balik rumah .merontaronta .kalau la tak kerana kerja ,dah lama aku bergerak .mungkin terlalu rindu .hati kadangkadang mengeluh jugak .there's something yang aku nak tapi aku sendiri tak tahu apa .sometimes aku berfikir jugak ,have i do something wrong with anyone ?tak tenteram seperti biasa .hanya kepada Allah aku memohon .berdoa supaya tiada yang buruk berlaku..

“Sabar ,sabar dan sabar !Sila bertenang aina!”

aku sangat perlukan seseorang untuk ungkapkan itu kepada aku .Maaf aku pinta kepada sesiapa hari ini sekiranya mimik muka aku tak seperti selalu .Aku terasa benarbenar gelisah malam ney .Sudah ditulis tapi tidak diselitkan .Membentak rasanya persoalan itu dalam kepala otak yang membelenggu .apa yang aku lihat belum tentu sama dengan apa yang aku rasa .semoga aku diberikan kekuatan .


btw .rindu kat abah ,(walaupun masih awal) thanx untuk birthday gift N8 yang hijau :)

No comments:

 
Copyright@ LALALA all rights reserved :)