a thousand thanks :)

Thursday, May 12, 2011

lupalupa then lupa lagi

kadangkala aku ney pelupa .
ada hati, ada perasaan,ada persepsi
dan ada tanggapan sendiri .
kadangkala aku lupa aku ney makhluk
tuhan .
boleh mati bilabila masa .
dalam sekelip mata boleh kaya raya dan
sekelip mata boleh miskin papa kedana .
kadangkadang aku lupa
aku ada keluarga yg selalu datang
dan tak pernah pergi tak kira aku susah,
senang atau sepi .
kadangkadang aku lupa aku ada kawan .
yg selalu buad aku gelak sakan .
makan sambil senyum dan menjerit macam orang sawan .
kadangkadang aku lupa aku ada hak
untuk berkatakata .
saat orang lain buad aku down gila .
buad macam aku ney tak ada .
kadangkadang aku lupa yang aku ney
ada hati .
untuk maafkan apa yang terjadi .
walaupun sakit pedih macam duri .
__________________________________

tolong la faham -.-

No comments:

 
Copyright@ LALALA all rights reserved :)