a thousand thanks :)

Saturday, April 16, 2011

" Saya pernah cuba lupakan awak tapi tak boleh. Tak kira lah macam mana awak layan saya, saya rasa hati saya tetap kat awak. 
Saya rasa awak pun tahu macam mana perasaan saya terhadap awak, cuma awak saja buat2 tak tahu. Sebenarnya elok kalau saya simpan saja perasaan yang bermain dalam hati ni tapi sejak 1 kejadian, saya mula fikir, saya kehilangan awak, saya  menyesal buat selamanya. 
Jadi saya buat keputusan untuk melupakan segalanya. Minta maaf, saya tak berniat untuk paksa awak sukakan saya.
saya harap awak faham perasaan saya. 
Saya tak kan menyesal jika saya hilang awak sebab saya dah luahkan apa yang terbuku dalam hati saya ni. Walaupun awak dah mula lupakan saya, saya harap PERSAHABATAN kita tak kan putus..."

No comments:

Copyright@ LALALA all rights reserved :)