a thousand thanks :)

Friday, June 1, 2012

mari bersama.

mari betulkan niat sebelum meluah. aku tahu bahasa aku kadangkala sukar difahami, tapi semoga the very gist of it sampai ke hati anda. (tock tock, mesej nak masuk hati boleh?)

manusia memang akan diuji dengan nikmat masa lapang. dan aku juga percaya, diuji dengan masa sibuk juga satu ujian yang sangat 'mengujakan'. semua orang boleh claim title busy dengan kerja sekolah banyak, jadual pack, consultation hours dengan lecturer dan pelbagai. hakikat nya memang hidup seorang student begitu kan?

ini sangat filter.

ya. menghitung hari untuk kembali menembak dengan acara buku-bukuan lagi. ahh, kalau ikutkan kata hati negatif ni, memang dah fedup. tapi seperti yang selalu di uar-uarkan oleh lecturer aku, belajarlah hingga ke negara China. agak keberatan sebab nak melengkapkan diri dinegara sendiri ini pun memerlukan effort yang agak tinggi. kan?

malam ini aku kerap diselangi dengan beberapa drama hati. amat memusykilkan.

p/s: sila jaga diri, jaga hati, jaga segalanya. semoga cuti tidak meloloskan kita.

No comments:

 
Copyright@ LALALA all rights reserved :)